جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 420273
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
تجاوز سعودی ها به یمن

حوزه/ جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی طی ۲۴ ساعت گذشته تعدادی از استان های یمن را هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی طی 24 ساعت گذشته تعدادی از استان های یمن را هدف حملات خود قرار داد.

متجاوزین حملات خود را به استان صعده افزایش داده و طی سه حمله شهرستان "الظاهر" و یک حمله شهرستان مرزی "شدا" را هدف قرار داده است.

همچنین جنگنده های متجاوز سعودی هفت بار صحرای "القبع" مورد حمله قرار داده و مناطق مختلف شهرستان "رازح" هدف آتش موشک ها و توپخانه سعودی قرار گرفته است.

در استان "الحدیده"، جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی، سلسله حملاتی را به جزیره "کمران" داشته و شهر مسکونی در حال ساخت را ویران کرده و طی سه حمله منطقه "کسارة احجار" را در شهرستان "باجل" بمباران کرد.

* تجاوزات آل سعود به استان مأرب

در استان "مــأرب"، متجاوزین سعودی آمریکایی دوبار شهرستان "صرواح" را هدف حملات خود قرار داده است. جنگنده های متجاوز، پنج بار منطقه "وادی جاره" در استان جیزان را بمباران کرد.

یک منبع نظامی تصریح کرد: متجاوزین دو مرتبه زمین های کشاورزی و گوسفندان را در شهرستان "المصلوب" در استان الجوف و سه مرتبه شهرستان "المتون" را هدف آتش قرار داد.

این منبع افزود: جنگنده های متجاوز دو بار پایگاه "الدیملی" و سه بار شهرستان "نهم" در استان صنعا و دو بار منطقه "الهاملی" در استان تعز را بمباران کرد.

همچنین این منبع اشاره کرد: متجاوزین طی شش حمله شهرستان "حرض و میدی" در استان حجة و هشت حمله منطقه "نجران" و دو حمله "الحضیره" در جیزان را هدف آتش موشک قرار داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha