پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام منصوری

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان این که روحانیون باید در منابر و سخنرانی های خود به تبیین ارزش های حجاب بپردازند، اظهار کرد: باید آثار فرهنگی و اجتماعی حجاب و عفاف به درستی برای مردم به ویژه زنان و دختران بیان شود .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه حجاب زینت و ارزش زن مسلمان است، گفت: رعایت حجاب و عفاف راهکاری موثر برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه حجاب هویت و شناسنامه زن مسلمان است، افزود: حجاب برای بانوان مسلمان مایه عزت، عظمت و نماد شخصیت آنان محسوب خواهد شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با بیان اینکه زیبایی های حجاب و عفاف باید در قالب فرهنگ و الگو برای مردم و جوانان مطرح شود، خاطر نشان کرد: مبلغان و فعالان فرهنگی باید با تبلیغ و تبیین اثرات و برکات حجاب در مدارس و دانشگاه ها در جهت گسترش و اشاعه فرهنگ و پوشش اسلامی تلاش کنند .

وی با بیان اینکه روحانیون باید در منابر و سخنرانی های خود به تبیین ارزش های حجاب بپردازند، اظهار کرد: باید آثار فرهنگی و اجتماعی حجاب و عفاف به درستی برای مردم بویژه زنان و دختران بیان شود .

حجت الاسلام منصوری در پایان با اشاره به اینکه پوشش مناسب و اسلامی موجب مصون ماندن تفکر جامعه از افکار مسموم و مزاحم خواهد شد، بیان داشت: بانوان جامعه اسلامی با رعایت حجاب و عفاف نه تنها به خود، بلکه به استحکام و آرامش بنیان خانواده ها نیز کمک می کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha