جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی با خانواده شهید یعقوب نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، انقلاب و نظام اسلامی را میراث شهدا دانست و با تاکید بر صیانت از آن، گفت: خانواده های شهدا از صداقتی خاص برخوردار اند و هیچ نعمتی بالاتر از صداقت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده شهید محمد حسن یعقوب نژاد با آرزوی توفیق علو درجات برای شهدا و امام شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا با خون خود، جمهوری اسلامی را ماندگار کردند و آنچه  برای ما ارزش دارد، ادامه دادن سیر ائمه اطهار(ع) و شهدای گرانقدر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صداقت و ساده زیستی شهدا را راز ماندگاری آنان عنوان کرد و افزود: مجموعه خانواده شهید یعقوب نژاد از یک صداقت خاص برخوردار اند و هیچ نعمتی بالاتر از صداقت داشتن نیست.

                                             

پدر شهید محمد حسن یعقوب نژاد که از روحانیون پیشکسوت در عرصه تبلیغ است با اشاره به برکات شهدا در جامعه اظهار کرد: زندگی انسان از خیر و شر تشکیل شده است، که اگر بتواند در مقال مشکلات صبر داشته باشیم، تمام تعمت های الهی نصیب مان خواهد شد.

وی،از شهادت به عنوان نعمت و خیر الهی یاد کرد و افزود:‌ هزاران فضیلت برای شهادت بیان شده است که این نشان از بزرگترین نعمت الهی برای انسان است.

حجت الاسلام یعقوب نژاد در پایان گفت:‌ ان شاءالله خداوند انقلاب را برای ما حفظ و نگهداری کند و باید شبانه روز برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا کنیم.

                                             

گفتنی است، شهید محمد حسن یعقوب نژاد فرزند غلامرضا در سال ۱۳۴۴ در روستای مافریز از توابع بیرجند، در یک خانواده روحانی متولد شد و در کودکی و در محضر پدر قرآن آموخت.

او به همراه بردارش که طلبه علوم دینی بود در بیرجند به ادامه تحصیل پرداخت و دوره راهنمایی را در مدرسه حافظ به اتمام رساند.

شهید یعقوب نژاد نمازش را در اول وقت در مسجد و با جماعت اقامه می‌خواند، او در کربلای خوزستان (جبهه شوش –اهواز) با دشمن به مبارزه پرداخت و سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ دراثر اصابت ترکش به قلب مبارکش به اروزی دیرینه‌اش رسید.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha