پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی هوایی،  با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

حوزه/ معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و محرم بیش از ۵۱ هزار مبلغ به سراسر کشور برای تبلیغ اعزام شدند، گفت: تبلیغ باید به روز، آگاهانه و بر مبنای بصیرت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی هوایی، امروز به همراه مديران كل سازمان تبليغات اسلامي استان هاي شرق كشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان سازمان تبلیغات اسلامی یکی از  برکات انقلاب و یکی از ابتکارات بزرگ امام راحل است، افزود: این سازمان از ابتکاراتی است که در ردیف سپاه پاسدارن، بسیج و جهاد سازندگی محسوب می شود و آثار آن محسوس است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات در دوره اخیرکار تبلیغی خود را در دو حوزه سنتی و استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین انجام می دهد، گفت: این سازمان بیشترین سعی خود را بر جوانان قرار داده است و برای آنها برنامه ریزی می کند.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات موثری در سازمان انجام شده است، افزود: هنوز با وجود کارهای انجام شده اما با آنچه که باید باشیم، فاصله داریم، چراکه دشمن هر روز در حال مقابله با ما است.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و محرم بیش از 51 هزار اعزام مبلغ به سراسر کشور برای تبلیغ اعزام شدند، گفت: از این تعداد 9 هزار نفر از بانوان مبلغه هستند که با آگاهی و بصیرت خاصی از اسلام و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات تلاش شده است که تبلیغ به روز، آگاهانه و بر مبنای بصیرت باشد، گفت: تلاش می‌کنیم عناوین آموزشی و متونی که انتخاب می‌شود بر مبنای دستورات مقام معظم رهبری و نگاه فرهنگی و آموزشی باشد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه ائمه جماعات، مبلغین، مبلغات، روسای تشکل های دینی، روسای هیات های مذهبی، مداحان و روسای انجمن های اسلامی و معلمین و مدیران اینها هفت مجموعه تاثیر گذاری هستند که در طول سال برای آنها آموزش می‌گذاریم، گفت: سازمان تبلیغات سعی می کند در حوزههای رشد علمی و روش های تبلیغی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه سایت تبیان وابسته به سازمان تبلیغات در حال حاضر حدود 200 گیگابابت فقط سوال در آن وجود دارد، گفت: بیشتر سوالاتی که جوانان دارند و بر مبنای شبهات است و پاسخ های آن نیز از تفسیر نمونه و المیزان، کتابهای شهید مطهری و کتابهای مقام معظم رهبری و امام راحل به صورت کارشناسانه داده میشود.

معاون پژوهشی آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی  در پایان گفت: حرکت سازمان به گونه ای بوده است که در موارد مختلف مورد رضایت رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha