پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امروز تمام سعی دشمنان در بحث جنگ نرم، مبارزه با پایه های فرهنگی و دینی نسل جوان کشور است و از همین رو شبکه های فارسی زبان بسیاری برای این مقاصد راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی شامگاه دوشنبه در جمع طلاب خواهر و نیز بانوان شهرستان هرسین، با تاکید بر این که  حجاب ریشه قرآنی دارد، گفت:  امروز تمام سعی دشمنان در بحث جنگ نرم مبارزه با پایه های فرهنگی و دینی نسل جوان کشور است و از همین رو شبکه های فارسی زبان بسیاری برای این مقاصد راه اندازی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: دشمنان بر آنانند که به تدریج در افکار جوانان و نوجوانان این مرز و بوم رسوخ کنند و افکار آنها را با شیوه هایی که در پیش گرفته اند، شستشو دهند.

وی با اشاره به اینکه حجاب زن مسلمان همانند تیری زهرآگین به سمت دشمنان اسلام است، گفت: تا زمانی که زنان مسلمانان پیرو حضرت فاطمه(س) هستند و سیره این بزرگ بانوی اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار می دهند هرگز به اسلام خدشه ای وارد نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به اینکه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی نهادینه شود، اظهار داشت: امام حسین (ع) و یارانش برای برپا داشتن این فریضه اسلامی در دشت سوزان کربلا جان  خود را فدا کردند، لذا ما هم وظیفه داریم که دنباله رو سیره ائمه اطهار علیهم السلام باشیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: متاسفانه برخی از روشنفکرنماهای جامعه عمدا یا از روی بی درایتی، حجاب را برای زن محدودیت می دانند، در حالی که حجاب برای زن مسلمان نه تنها محدودیت نیست، بلکه مصونیت است.

حجت الاسلام موسوی در پایان وضعیت حجاب در شهرستان هرسین را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت:  هرسین از قدیم الایام مرکز رشد و نمو علما دینی بسیاری بوده است و همین امر این منطقه را به شهری مذهبی به معنای واقعی تبدیل کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha