پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 حجت الاسلام  والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ در حال حاضر قریب به ۴۰۰ گروه تبلیغی فعال در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی کار خوبی به سر انجام رسید و آن بحث گروه های تبلیغی بود.

وی افزود:  در اوایل ۴ تا ۵ گروه تبلیغی فعال داشتیم در حال حاضر قریب به ۴۰۰ گروه فعال در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: همین تجربه را به حوزه تبلیغ نوین منتقل کردیم و گروه هایی را در حوزه های رسانه، فضای مجازی و مکتوب هنری ساماندهی کردیم که در این عرصه موفق و پیشتاز هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف پیش روی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: هدف مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی تعریف کردن یک جایگاه ستادی بوده است، یکی از کارهایی که در اولویت است بحث تعامل با مراکز حوزوی و موسسات فرهنگی است، تا کارهای تبلیغی با شتاب بیشتری انجام شود.

همچنین در ادامه این دیدار اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح عملکرد در حوزه تبلیغ نوین پرداخت و افزود: قریب به دو هزار و سیصد مبلغ نوین توسط اداره کل تبلیغ نوین گزینش شده است.

وی گفت: مبلغان گزینش شده هم از نظر علمی صلاحیت آنان تایید شده و هم اینکه در یکی از حوزه های تبلیغ نوین تخصص دارند.

جعفری تصریح کرد: ظرفیتی بالایی از طلاب وجود دارد که دارای تحصیلات و تخصص هایی در زمینه تبلیغ نوین هستند. حیف است از این ظرفیت عظیم غفلت شود و در عرصه تبلیغ نوین از آنان استفاده نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha