پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حجتی در جمع اساتید و طلاب کرمانشاه گفت: تا زمانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ساری و جاری باشد، اسلام سرپاست و آسیبی نخواهد دید، از این روست که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن و حتی از بین بردن این فریضه الهی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، اظهار داشت: دین اسلام برای تمام شئونات زندگی بشری برنامه دارد از همین روست که اسلام اکمل ادیان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: در هر امری در زندگی روزمره می توانیم به دستورات دقیق و به روز اسلام مراجعه کنیم و این دین ربانی برای هر سئوال و پرسشی جواب کامل و جامعی دارد.

وی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف مردم دانست و گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای اسلام سرلوحه امور تبلیغی این دین بوده  و چه بسیار عزیزانی که در این مسیر به شهادت رسیده اند و نمونه بارز آن، شهادت امام حسین (ع) و یارانش است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: تا زمانی که فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ساری و جاری باشد، اسلام سرپاست و آسیبی نخواهد دید، از این روست که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن و حتی از بین بردن این فریضه الهی هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادیان الهی وجود دارد، گفت: این فرموده و دستور خداوند در تمام ادیان الهی وجود دارد ولی به اشکال دیگر مطرح شده است، زیرا همه پیامبران برای برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مبعوث شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: شما طلاب و روحانیان پیشگامان ترویج دین اسلام هستید و به عنوان نمونه و اسوه در جامعه شناخته می شوید، لذا باید در رفتار خود با دیگران کرنش و متانت داشته باشید و اخلاق حسنه که از صفات ائمه اطهار علیهم السلام بوده است را به همراه خود داشته باشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha