پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین همایش بین المللی «میراث معماری اسلامی» در مالزی

حوزه/همایش بین المللی دو روزه «میراث معماری اسلامی» در روزهای ۲۱-۲۲ آگوست ۲۰۱۷ در شهر «شاه عالم» مالزی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نخستین همایش بین المللی «میراث معماری اسلامی» روزهای 21-22 آگوست 2017 در شهر «شاه عالم» واقع در ایالت سلانگور مالزی برگزار می‌شود.

شاخه تحقیقاتی میراث معماری اسلامی، یک گروه پژوهشی در دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی که در سال 2013 تاسیس شده، میزبان این همایش دو روزه خواهد بود. دیگر حامیان این همایش را واحد معماری دانشگاه اسلامی مالزی، واحد میراث ملی و دانشکده معماری و طراحی و دانشگاه فاتح سلطان محمد در استانبول تشکیل خواهند داد.

هدف از برگزاری این همایش، تبادل و به اشتراک گذاشتن نظرات در رابطه با موضوعات مختلف مربوط با معماری اسلامی و میراث ساخته شده اسلامی است. موضوع پیشنهادی افتتاحیه این همایش «شکوفایی طراحی و فناوری در محیط ساخته شده» است.

این رویداد بین المللی شبکه ای از متخصصان معماری میراثی را جمع آوری می کند که با مسائل مربوط به مدیریت، محیط زیست، اجتماعی، فرهنگی، فن آوری، پایداری و نوآوری های طراحی در ارتباط هستند. سخنرانان و شرکت کنندگان شامل مدیران، دانشگاهیان، محققان، شرکا و نمایندگانی از نهادهای تخصصی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات در میراث محیطی معماری و ساختمانی اسلامی می‌باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha