پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 420418
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
راهپیمایی ضد صهیونیستی در دمشق

حوزه/ جنبش موسوم به فلسطین آزاد، یک راهپیمایی مردمی در اردوگاه جرمانا در دمشق به راه انداخت. این راهپیمایی به خاطر محکوم کردن جنایت های صهیونیست های اشغالگر در مسجدالاقصی و حمایت از فلسطینیان در قدس اشغالی برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش موسوم به فلسطین آزاد، یک راهپیمایی مردمی در اردوگاه جرمانا در دمشق به راه انداخت. این راهپیمایی به خاطر محکوم کردن جنایت های صهیونیست های اشغالگر در مسجدالاقصی و حمایت از فلسطینیان در قدس اشغالی برگزار شد.

دراین راهپیمایی اقشار مختلف مردمی و نمایندگان برخی گروه های فلسطینی شرکت داشتند که با سر دادن شعارهایی اقدام صهیونیست ها در یهودی سازی مسجدالاقصی و سکوت عربی و اسلامی در برابر این جنایت ها را محکوم کردند.

پس از این راهپیمایی شرکت کنندگان به احترام شهدای فلسطینی مدافع قدس یک دقیقه سکوت کردند و پس از آن نمایندگان گروه های فلسطینی به سخنرانی پرداختند که برجسته ترین آنها سخنرانی محمد بکار از طرف حزب ملی اجتماعی سوریه و محمد علی اسماعیل از طرف جبهه آزادسازی فلسطین و یاسین قسومه از طرف جبهه ملی آزادسازی فلسطین بودند.

سخنرانان این مراسم تاکید کردند هرچه زودتر باید اقدامی برای نجات مسجدالاقصی صورت بگیرد و با مخاطب قرار دادن مسلمانان غیرتمند از آنها خواستند دست از بی اعتنایی به قدس بردارند و موضع صریح خود در برابر قدس و فلسطین اعلام کنند.

در این مراسم عبدالقادر حیفاوی عضو دفتر سیاسی جنبش فلسطین آزاد در سخنان خود از جوانان فسلطیتی و مقاومت آنها تجلیل کرد و به فلسطینیان مژده داد که اتفاقات این روزها نشان از انتفاضه سوم حقیقی در یاری فلسطین و مقدسات و تاریخ آن دارد.

پس از آن سخنگوی جنبش فلسطین آزاد در گفتگو با رسانه ها گفت: سکوت در برابر یهودی سازی مسجد الاقصی یک جنایت و خیانت آشکار است، زیرا کسی که امروز از فلسطین حمایت نکند در آینده نیز از فلسطین حمایت نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha