شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج هنرمندان

حوزه/ ارائه آثار مذهبی و قرآنی هنرمندان سراسر کشور در فضای حرم بانوی کرامت و قرار دادن آن در معرض دید عموم قوت قلبی برای خود هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ غلامرضا منتظری به همراه جمعی از اساتید شعر و هنر در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: 250 هزار هنرمند در کل کشور در بخش های مختلف هنری فعالیت دارند و بیش از 100 هزار نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند و در حال حاضر این مجموعه از بزرگترین مجموعه های بسیج است که در راستای امور ارزشی فعالیت دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: هنر باید مردمی باشد و به انحصار در آوردن و محدود کردن هنر نه تنها باعث رشد نخواهد شد بلکه دچار آفت و آسیب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری در فضای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می تواند به روحیه معنوی هنرمندان کمک شایانی نماید و باعث رشد آن ها شود.

منتظری در ادامه اظهار داشت: ارائه آثار مذهبی و قرآنی هنرمندان سراسر کشور در فضای حرم بانوی کرامت و قرار دادن آن در معرض دید عموم هم قوت قلبی برای خود هنرمندان است و هم می تواند برکات بسیار زیادی برای زائرین و مجاورین داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: این سازمان در صدد است برای هنرمندان اردوهای زیارتی در قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار نماید تا از این طریق به روحیه معنوی هنرمندان کمک نماید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha