جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ دومین نشست ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش در سال جاری، در ساختمان مرکزی این وزارتخانه، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دومین نشست ستاد همکاری حوزه های علمیّه و آموزش و پرورش با حضور اعضای اصلی این ستاد به منظور بررسی برنامه های سال تحصیلی 97-96، پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش، در تهران برگزار شد.

 دراین نشست حجج اسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها، سیدمفید حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه، مهدی رستم نژاد، معاون آموزش حوزه، رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های خواهران، محی الدین بهرام محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، سید مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری ها، خانم رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش و محمود خالقی، معاون آموزش حوزه خواهران، به بررسی برنامه های ستاد همکاری ها و راه های تقویت تعاملات این دو نهاد پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی، دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در ابتدای این نشست، گزارشی از برنامه های اجرا شده یا در دست اقدام ستاد را مطرح و در خصوص نحوه برگزاری  نشست دبیران ستادی و استانی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha