جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مزاحم تلفنی چندین بار مسجد را مورد تهدید قرار داد

حوزه/ به گفته اعضای شورای روابط اسلامی آمریکایی در جورجیا، یک مزاحم تلفنی در ۲ ماه گذشته چند تماس تهدیدآمیز به مسجد این شهر داشته و پیام‌های هولناکی گذاشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wsbtv، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در ریچموند کانتی واقع در ایالت جورجیای آمریکا خواستار دستگیری فردی شدند که در 2 دو ماه گذشته با مزاحمت‌های تلفنی متعدد، چندین بار مسجد را مورد تهدید قرار داده و مسبب نگرانی مسلمانان شده است.

این فرد مزاحم اسلام‌هراس با گذاشتن پیام‌های هولناکی، تهدید به انفجار مسجد، شلیک به مسلمانان و  سربریدن مسلمانان در آمریکا کرده است.

* نام مسجد به دلیل نگرانی از اقدامات تلافی‌جویانه اعلام نشده است

اعضای شورای کایر به دلیل نگرانی از اقدامات تلافی‌جویانه مشخصا نام مسجد را اعلام نکرده و از مقامات پلیس فدرال خواستند اقدامات لازم برای پیدا کردن این فرد را به کار بگیرند.

رووا رومان مدیر ارتباطات شورای کایر در جورجیا در این باره گفت: این تماس‌ها اواسط ماه ژوئن آغاز شدند. این مسجد خواسته نامش فاش نشود زیرا بانیان مسجد نگران زیادتر شدن تهدید‌ها هستند. آن‌ها در واقع پیش از این نیز مورد تهدید قرار گرفته‌ بودند.

تماس‌های گرفته شده دارای کد منطقه میسوری را دارند اما به گفته رومان، این تماس‌ها ممکن است با استفاده از یک تلفن همراه و از هر جایی از آمریکا برقرار شده باشند. فرد تماس گیرنده تهدید کرده که به مسلمانان شلیک کرده، مسجد را منفجر کرده و مدعی شده که عضوی از یک سازمان بزرگتر ضداسلامی می‌باشد.

آسما الهونی، دبیر فرارسی انجمن کایر در جورجیا نیز گفت: فرد تماس گیرنده باید با اتهامات فدرال مواجه شود. امیدوارم پلیس به این مسئله رسیدگی کند. زیرا این تنها یک صحبت  نفرت انگیز نیست بلکه یک جرم نفرت محور محسوب می‌شود و نباید با بی‌تفاوتی از کنار آن گذشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha