پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اردوی جهادی

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های جهادی حوزویان، گفت: حفظ کرامت و عزت محرومان باید سرلوحه کار طلاب و روحانیون جهادگر باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی شامگاه سه‌شنبه در جمع اعضای گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم استان، خطاب به طلاب و روحانیون جهاد، تصریح کرد: باید مراقب باشید در رسیدگی به امور محرومان و زلزله‌زدگان حفظ کرامت و عزت آن‌ها هم مدنظر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه انجام کارها باید برای کسب رضای الهی باشد، افزود: باید حفظ کرامت و عزت محرومان در اولویت کمک و حمایت از آنان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، کمک به نیازمندان جامعه را امری پسندیده دانست و گفت: باید با کمک‌رسانی و ایجاد روحیه نشاط در بین اقشار نیازمند جامعه، روحیه خودباوری را در بین افراد نیازمند تقویت کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر خراسان شمالی و خسارت‌های مالی و مشکلات متعدد خانواده‌های زلزله‌زده اظهار داشت: رسیدگی به محرومان زلزله‌زده اولویت کارگروه‌های جهادی اعزامی باشد.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر توجه به روستاهای نیازمند، گفت: باید با اولویت‌بندی روستاهای نیازمند و هدف اجرای اردوی جهادی، با تشویق و ترغیب و ایجاد روحیه همکاری، از مشارکت مردم روستاها بهره برد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ کرامت در جامعه ما نهادینه شود و جهادگران این موضوع را سرلوحه کاری خود قرار دهند، خطاب به طلاب اعزامی به اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: خدمت شما به محرومین و نیازمندان بالاترین توفیق الهی است که نصیب شما شده و باید قدردان این توفیق باشید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha