جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 420489
۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کتاب درسنامه فقه ۱

حوزه/ کتاب درسنامه فقه ۱ به قلم محمد حسین فلاح زاده توسط مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب درسنامه فقه 1 به قلم محمد حسین فلاح زاده توسط مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تجدید چاپ شد.

در قسمتی از این کتاب آمده است: از آنجا که رساله های علمیه موجود، برای مطالعه و مراجعه عموم مردم نگاشته شده و بیش از پنجاه سال از عمر آن می گذرد و در این مدت، تغییر چندانی در نثر و شیوه نگارش آن داده نشده و برخی از اصطلاحات مربوط به اهل فن و لغات مشکل و نامأنوس برای نسل جوان و عبارت پیچیده در آن دیده می شود از این رو نمی تواند متن آموزشی مناسبی به ویژه برای جوانان باشد؛ هر چند به جای خود و برای هدفی که نگاشته شده که فراتر از نیاز یک قشر خاص می باشد، مفید و ارزشمند است و می توان گفت: مانند داروخانه است که تمام افراد جامعه باید از آن بهرمند شوند.

در کنار آن باید برای اقشار مختلف جامعه، رساله هایی در خور فهم و نیاز آنها تدوین شود، تا بدون هیچ گونه مشکلی، وظایف شرعی خود را فرا گیرند و به بهترین شیوه، بر دانش دینی خود بیفزایند.

بر این اساس: متن این کتاب مطابق با فتوای بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی است و کتاب هایی که در تدوین این نوشته شده استفاده بیشتری از آنها شده است،عبارتند از: تحریر الوسیله، توضیح المسائل، استفتاآت و العروة الوثقی.

کتاب درسنامه فقه 1 در 57 درس به رشته تحریر در آمده است، این اثر در 404 صفحه در قطع وزیری به قیمت 180000 ریال می باشد.

 علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 02537842543 تماس برقرار و یا به نشانی قم بلوار معلم مجتمع ناشران طبقه 1 واحد 114 مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha