پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مظاهری

حجت الاسلام مظاهری از مشارکت و همکای بیش از ۲ هزار ائمه جماعت مساجد سطح استان اصفهان در اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه طرح جوانان صالحین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن مظاهری، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح جوانان صالحین اظهار کرد: مسجد یک سنگر بسیار مغتنم و ظرفیتی بی بدیلی  برای تعلم و تربیت نوجوانان است.

وی بیان کرد: اعتمادی که مردم جامعه ایرانی به مساجد و پایگاه های مساجد و خاصه ائمه جماعت دارند بهترین فرصت برای جذب جوانان و تربیت دینی آنها است که بسیجیان نبایدبه راحتی از کنار آن عبور کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان اصفهان تصریح کرد: یکی از رسالت های خطیر بسیجیان و مسئولان فرهنگی این است  نیازها  خلأ های محلات را شناسایی و با همکاری ائمه جماعت و آحاد مردم برنامه ریزی صحیح به منظور تامین محتوا اقدام کنند.

*مسجد محوری سیاست اصلی برنامه های امسال بسیج درتابستان

وی افزود: برنامه ریزی برای جوانان و خاصه اوقات فراغت تابستانه آنها باید متناسب با نیازهای آنها باشد، همچنین تنوع در کار  و کلاس ها باعث جذب جوانان به سمت سنگر مقدس مسجد می شود.

حجت الاسلام مظاهری ضمن هشدار مبنی براینکه اگر مساجد و پایگاه بسیج زمینه های جذب جوانان وفرزندان خانواده ها را فراهم نسازند، انها به سمت نهادها و مراکز  دیگر جذب خواهند شد، گفت: مسجد محوری سیاست برنامه های امسال بسیج است.

وی اذعان کرد:نقش پایگاه های بسیج در زمینه ارتقا جایگاه نماز در منظر نوجوانان  و جوانان بسیار پررنگ است، لذا طرح  صالحین بهشتی  طرح ریزی شده است  که براساس شیوه ای نوین باعث تشویق نوجوانان  و نونهالان به حضور در مساجد می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه استان اصفهان  خاطرنشان کرد: در برنامه های تابستانه 96 بالغ بر 2هزار ائمه جماعت مساجد  و پایگاه های بسیج مجری طرح خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha