شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام امنینیان

حجت الاسلام امینیان گفت:در شهر اصفهان بالغ بر ۴۳۰ نفر روحانی در قالب مربی، سرمربی و سرگوره های حلقه های تربیتی صالحین با جوانان و نوجوانان ارتباط مستقیم دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام امین امینیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جوانان صالحین طرحی موثر برای تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در راستای اهداف انقلاب اسلامی و نظام است.

وی عنوان کرد: اوقات فراغت جوانان در ایان 90 روزه تابستان هم یک تهدید و هم یک فرصت است، چرا که دشمنان برنامه ریزی های خاصی را برای تغییرذائقه نوجوانان ما دراین ایام کرده اند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج امام صادق(ع) ادامه داد: لذا بر مساجد و پایگاه بسیج فرض است  که با برنامه ریزی دقیق و مشورت از ائمه جماعت در راستای جذب جوانان بکوشند.

وی با تاکید براینکه طبق سیره اهل بیت  برنامه ریزی ما در اوقات فراغت باید به نحوی باشد که باعث رشد  ما گردد، گفت:بهره مندی از ظرفیت های خوب شهری و اجرای طرح های متنوع فرهنگی و تفریحی می توانند سبب تثبیت حضور جوانان در سنگرمسجد شود.

حجت الاسلام امینیان ابراز کرد: اخیرا طرحی تحت عنوان «طرح صالحین بهشتی» با پوشش4هزار نفری رده سنی نوجوانان طرح ریزی شده که در قالب دفترچه ای امتیازی است و به چهار امر نماز، زکات، امر به معروف و نهی ازمنکر تاکید می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha