پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ آیت الله علما گفت: امامان جمعه باید کارها و امور فرهنگی را نصب العین کارهای خود قرار دهند تا در مقابل شبیخون دشمنان این نظام و مردم آسیب پذیر نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان اسلام آبادغرب حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ائمه جمعه خود از جنس مردم و جامعه هستند و در بین مردم از جایگاه و مقبولیت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: در جامعه اسلامی، جایگاه ائمه جمعه همانند پناهگاهی برای مردم محسوب می شود و امامان جمعه نیز به این موضوع آگاه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به جنایات برخی از کشورهای جهان همانند آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و آل سعود، عنوان داشت: این کشورها با وجود جنایتهایی که در کشورهای عراق، سوریه، یمن و... انجام داده اند به هیچ نتیجه دیگری دست پیدا نکرده اند و الان دچار سرخوردگی شده اند.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری به خوبی اوضاع منطقه و دنیا را رصد می کنند، افزود: مقام معظم رهبری امروز با تصمیمات بجا و مدبرانه خود تمامی نقشه ها و توطئه های دشمنان این نظام و اسلام را نقش بر آب می نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: امامان جمعه باید کارها و امور فرهنگی را نصب العین کارهای خود قرار دهند تا در مقابل شبیخون دشمنان این نظام و مردم آسیب پذیر نباشیم.

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور امام جمعه قبلی این شهرستان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام محمد طه مهری به عنوان امام جمعه جدید اسلام آبادغرب معرفی گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha