جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امروز وظیفه همه مردم و مسؤولان است که ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و از اهداف و آرمان‌های آن‌ها حراست کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی به همراه مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با خانواده شهیدان جباری و قزوینی دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی به نقش شهدای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:  امروز مردم ایران در صلح و آرامش زندگی می‌کنند، در حالی که کشورهای اطراف در جنگ و مبارزه با دشمنان هستند.

وی افزود: امنیتی که در کشور وجود دارد، به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس است و باید قدردان آن‌ها باشیم. اگر امروز ما در آرامش هستیم به برکت خون شهدا است، که باید قدر فداکاری‌های آنان را بدانیم و در جهت احیای اهداف شهدا گام برداریم.

امام جمعه قزوین با اشاره به این که شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: این شهدا با گذشتن از مرزهای ایران در سوریه حضور یافتند تا از ارزش‌های اسلام دفاع کنند.

وی اظهار داشت:  آحاد جامعه هیچ‌گاه رشادت‌های شهدا را در دفاع از ارزش‌های اسلامی فراموش نمی‌کنند و راه آنان را ادامه می‌دهند.

در این دیدار سپس غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این دیدارها یاد و خاطره‌ شهدا را گرامی داشت و بیان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز مردم ایران در آرامش زندگی کنند و این رشادت‌ها هرگز بین مردم فراموش نمی‌شود و مردم هم باید حافظ خون شهدا باشند..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha