جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام ابراهیمی

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه های علمیه سراسر کشور امروز به عنوان اصلی ترین نهاد در تولید،توسعه وترویج علوم دینی به شمار می آیند واین مهم در سایه آراسته شدن حوزویان و اساتید به مهارت های گوناگون پژوهشی به دست می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابراهیمی در دومین روز از کارگاه دانش افزایی پژوهشی برای اساتید حوزه های علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق(ع) این شهر  برگزارشد، گفت : فعالیت های گوناگونی در سالهای اخیر برای سیاست گذاری، ترویج و توسعه پژوهش در حوزه علمیه استان قزوین صورت گرفته که ساماندهی فعالیت های کلاسی طلاب، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی و همچنین برگزاری جشنواره علامه حلی می باشد و در این جشنواره نیز آثار برتر پژوهشی طلاب واساتید حوزه علمیه قزوین مطرح و صاحب رتبه شدند.

وی بیان داشت: در جشنواره علامه حلی به عنوان نهاد علم سنج حوزه علمیه یک گام جهادی برداشته شد و با 670 اثر دریافتی و رشد سه برابری را تجربه نموده ایم که امیدواریم با برگزاری این دوره ها و انتقال آموزش های کاربردی به طلاب، بتوانیم در شاخص های کیفی شاهد رشد و ارتقای آثار پژوهشی باشیم.

در ادامه، مسئول ترویج پژوهش سطوح عالی حوزه های علمیه نیز گزارشی از فعالیت پژوهشی طلاب و اساتید در حوزه های علمیه بیان نمود.

یادآوری می شود دوره دانش پژوهی برای اساتید حوزه علمیه قزوین امروز که به مدت دوروز برگزارشد امروز به پایان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha