شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مهم ترین کمک حوزه علمیه به دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان اعزام مبلغ جهادی به روستاها و مکان های فاقد روحانی در شب های جمعه، با رویکرد تبلیغ جهادی است.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به تاسیس دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان گفت: تاسیس دفاتر استانی آستان قدی رضوی، ابداعی جدید و کاری نو از سوی تولیت جدید آستان قدس رضوی به شمار می رود.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام خوب و خدا پسندانه خدمتی است که افراد می توانند در هر نقطه ای از کشور اسلامی به امام رضا(ع) و دوست داران ایشان برسانند.

وی ادامه داد: هر کس با هر عنوان و فعالیتی می توانند به این دفتر کمک کند، برای مثال پزشکی که عاشق اهل بیت (ع) است می تواند در هفته یک روز با نام مقدس حضرت رضا(ع) به مردم خدمت رسانی کند و کسی که از لحاظ مالی توانمند است، می تواند با توان خود به شیعیان کمک نموده و راه را برای ازدواج و اشتغال جوانان باز کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت خدمت به اهل بیت(ع) گفت: خدمت در حرم حضرت رضا(ع) با آن همه فراوانی خادم خوب است، ولی آنچه مهم است، خدمت در هر نقطه از کشور با نام حضرت رضا(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت روحانیان در دفتر آستان قدس رضوی اظهار داشت: ما روحانیان باید نقش برجسته ای در این خدمت رضوی داسته باشیم و فعالیت های تبلیغی جهادی با عنوان تبلیغ رضوی برگزار کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان در پایان گفت: مهم ترین کمک حوزه علمیه به دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان، اعزام مبلغ جهادی به روستاها و مکان های فاقد روحانی در شب های جمعه با رویکرد تبلیغ جهادی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha