پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم

حوزه/ رئیس اداره مراسم و محافل آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: مجموعه‌های فرهنگی باید ظرفیت‌های مردمی را برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(ع) بسیج کنند تا مردم نگاه متفاوت‌تری به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم ظهر امروز در گردهمایی فعالین مردمی دهه کرامت که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه افراد خاصی در بهشت میهمان ویژه اهل بیت(ع) خواهند بود، اظهار کرد: تامین زمینه‌های زیارت، ازدواج جوانان، پرداخت هزینه‌های بیماران و حمایت از گروه‌های جهادی به عنوان چهار مورد از ویژگی‌های این افراد مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه‌های مردمی باید در دهه کرامت ساماندهی شود، تصریح کرد: کشور عراق در اربعین حسینی نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانسته از خیل عظیم زائران استفاده کند.

رئیس اداره مراسم و محافل آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: فرهنگ شادی و جشن باید در میان جامعه اسلامی ترویج شود هر چند برخی از حرکت‌ها با استقبال گسترده روبرو نمی‌شود اما گاهی یک حرکت خاص می‌‌تواند اجر و ثواب بسیاری به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) در مدیریت محافل خود توانمند هستند، عنوان کرد: فردی که کار خیری را انجام می‌دهد نباید منتظر تشکر و قدردانی مسؤولی باشد چرا که پاداش او نزد اهل بیت(ع) است؛ باید نشان دهیم که خارج از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز می‌توانیم خادم این بانوی کریمه باشیم.

حجت‌الاسلام ثباتی یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی باید ظرفیت‌های مردمی را برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(ع) بسیج کنند تا مردم نگاه متفاوت‌تری به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشند، در این مسیر باید بدانیم که اهل بیت(ع) مدیون هیچ فردی نمی‌مانند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه سلام‌الله علیها به خادمان خود لطف کرده‌اند، مطرح کرد: خادمی این بارگاه جایگاه کمی نیست چرا که بانوی کریمه اهل بیت(ع) خودشان افراد را برای خادمی انتخاب می‌کنند و اکنون به دنبال این هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مردم جمعیت خادمان آستان را افزایش داده و به واسطه خدمت به این بانوی کریمه دل‌های بسیاری را شاد کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha