پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه سرپل

حوزه/ وزرای دولت دوازدهم علاوه بر تعهد به ولایت فقیه و نظام، باید امانتدار، دشمن شناس، و انقلابی به معنای واقعی باشند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: دولت دوازدهم باید کابینه خود را از بین نیروهای کارآمد، متخصص، جوان و بدون حاشیه انتخاب کند.

امام جمعه سرپل ذهاب تاکید کرد: اولویت انتخاب وزرا در این وضعیت باید ارتقاء وضعیت معیشت زندگی مردم و اقتصاد کشور بوده و از نزاع های سیاسی و حاشیه ها خود را دور نگه دارند.

این مسئول عنوان کرد: وزرای دولت دوازدهم علاوه بر تعهد به ولایت فقیه و نظام، باید امانتدار، دشمن شناس، و انقلابی به معنای واقعی باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه کشور نیازمند کار جهادی برای برون رفت از این وضعیت است، گفت: امروز نیاز کشور همدلی و یکصدایی برای توسعه و پیشرفت در منطقه و جهان است و حاشیه و جناح بندی جز بدتر کردن اوضاع چیز دیگری به دنبال خود ندارد.

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه با تاکید بر اینکه درخت این انقلاب با خون جوانانش آبیاری شده است، عنوان داشت: هشت سال تمام دنیا و کشورهایی منطقه در یک جبهه علیه انقلاب نوپای انقلاب اسلامی هجوم نظامی آوردند؛ ولی دستاورد آنها سرخوردگی و شکست بود و این امر نتیجه ایمان، صلابت و اعتقاد به ولایت فقیه رزمندگان اسلام بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با تاکید به نزدیک بودن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و اشاره داشت و تاکید کرد: انجام فرایض دینی و اسلامی به انسان کرامت می دهد و او را عزتمند می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha