جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قلیزاده فاروج

حوزه/ فعالیت‌های فرهنگی باید هدفمند، اثرگذار و پرمحتوا بوده و در اجرای این برنامه‌ها از توانایی و استعداد طلاب در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بهره‌مند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قلیزاده پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کمیته همکاری های آموزش‌ و پرورش و حوزه‌های علمیه این شهرستان، توجه به محتوای برنامه‌های فرهنگی مدارس علمیه را امری مهم در جهت رسیدن به اهداف دانست و اظهار داشت: در زمینه ارتقاء و تقویت این برنامه‌های فرهنگی باید از ظرفیت طلاب بهره‌مند شد.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه فرهنگی و تبلیغی، افزود: برنامه‌های فرهنگی با محوریت طلاب دارای تأثیرگذاری بیشتری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فاروج به حساسیت انجام فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید هدفمند، اثرگذار و پرمحتوا بوده و در اجرای این برنامه‌ها از توانایی و استعداد طلاب در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: اقامه منظم نماز جماعت، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، جذب دانش آموزان در حوزه‌های علمیه و استفاده از طلاب در اردوهای مدارس، سبب ترویج امور دینی و فرهنگی در بین دانش آموزان می‌شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha