جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میثاق طلاب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از اختتامیه دوره میثاق طلبگی برای قریب به ۲۱۰ متقاضی ورود به ۱۲ مدرسه علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی عصر امروز در اختتامیه دوره میثاق طلبگی متقاضیان ورود به حوزه علمیه استان لرستان که در پادگان حمزه سیدالشهداء (ع) برگزار شد با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی دوره عهدی راسخ برای تبلیغ معارف ناب اسلامی است، افزود: در این دوره 10 روزه متقاضیان ورود به حوزه های علمیه با شرکت در کلاس های اخلاقی و اعتقادی با رسالت و ذی طلبگی آشنا خواهند شد تا جایگاه تبلیغی خود را مرور و بازبینی نمایند .

وی با اشاره به اینکه این دوره در واقع دوره ازمایش و امتحان برای داوطلبان محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره طلاب با تکالیف طلبگی و سیمای وظایف خود در آینده آشنا خواهند شد تا جایگاه ارزشی و معنوی حوزه را در تبلیغ معارف دینی ارزش بدانند و در انجام رسالت تبلیغی خود در آینده موفق و کارآمد باشند .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب نوورود به حوزه در این دوره با شرکت در محافل انس با قرآن، ادعیه، حضور در کلاس های درس اخلاق علماء و بزرگان حوزه و بهره گیری از معنویت ادعیه گوناگون بر تهذیب نفس خود می افزایند، یادآور شد: طلاب با حضور در این محافل ارزش جایگاه خود را بیشتر درک خواهند نمود و همیشه به خاطر دارند که ادامه دهنده و پرچمدار رسالت انبیاء و اولیاء الهی هستند.

حجت الاسلام پیرمحمدی بهره گیری طلاب از مباحث فرهنگی و ورزشی  را نیز از دیگر برنامه های دوره 10 روزه میثاق طلبگی نام برد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در پایان از اختتامیه دوره میثاق طلبگی برای قریب به ۲۱۰ متقاضی ورود به ۱۲ مدرسه علمیه این استان خبر داد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha