جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف مهم این هجمه ها و ناتوهای فرهنگی دشمنان اسلام و نظام دور کردن جوانان کشور از تفکرات انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در جمع روحانیون مستقر و طرح هجرت در استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز دشمنان تمام عزم خود را برای از بین بردن اعتقادات و باورهای اسلامی جامعه به ویژه جوانان این مرز و بوم جزم کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه سطح تهاجمات از دریچه ها و کانالهای بسیاری همانند ماهواره، فضاهای مجازی، اینترنت و... صورت می گیرد؛ لذا در این برهه هوشیاری همه طلاب و روحانیون و مسئولان فرهنگی را طلب می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: یکی از اهداف مهم این هجمه ها و ناتوهای فرهنگی دشمنان اسلام و نظام دور کردن جوانان کشور از تفکر انقلابی است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه در این باره روحانیون وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند، بیان داشت: همگان می دانیم که جامعه روحانی تاثیرگذارترین قشر در مقابله با این همه تهاجم فرهنگی دشمنان است؛ لذا از شما روحانیون و مبلغان می خواهم که انقلابی وار وارد میدان نبرد شوید.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، مسایل فرهنگی و تهدیدات جنگ نرم است، گفت: برای مقابله فرهنگی با دشمنان نظام و انقلاب، سیره عملی و علمی امام خمینی (ره) را چراغ راه خود قرار دهیم و یکی یکی این توطئه ها را خنثی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha