جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رحیمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیظالب(ع) ملایر گفت: سربازی حضرت ولیعصر(عج) مدال افتخاری است که بر دوش ما طلاب علوم دینی نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حسن رحیمی، در مراسم افتتاحیه دوره میثاق طلبگی رسم عاشقی در مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر گفت: سربازی حضرت ولیعصر(عج) مدال افتخاری است که بر دوش ما طلاب علوم دینی نهاده شده است.

وی در ادامه خدمت به طلاب علوم دینی را توفیق الهی دانست و گفت: صاحب اصلی حوزه های علمیه امام عصر(عج) است و این مدرسه با نام مبارک امیر مومنان علی(ع) نام گذاری شده است و خدمت در این مکان مقدس توفیق الهی شمرده می شود.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیظالب(ع) ملایر گفت: پیامبر اکرم(ص) می فرماید: همه چیز در آسمان ها و زمین اعم از فرشتگان و ماهیان در آب برای طالبان علم استغفار و طلب مغفرت می کنند.

وی افزود: چه چیزی از این مساله بالاتر که  فرشتگان و ماهیان و هر چه در روی زمین و آسمان وجود دارد برای طالب علم و سربازان امام عصر(عج) دعا و طلب مغفرت کنند.

حجت الاسلام رحیمی گفت: خداوند متعال به بنده و مسئولان این دوره عنایت فراوانی داشته که بتوانیم خدمتگذار طلاب مدارس علمیه استان و دوره میثاق طلبگی رسم عاشقی در مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) باشیم.

وی در پایان گفت: کسب علم الهی توفیقی است که نصیب هر فردی نمی شود و خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) به ما طلاب علوم دینی عنایت فراوانی داشته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha