شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کشوری

حوزه/ حجت الاسلام کشوری گفت: دوره میثاق طلبگی رسم عاشقی، تمرین زندگی طلبگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حجت الله کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان شب گذشته در جمع طلاب جدید الورود در دوره رسم عاشقی گفت: دوره میثاق طلبگی رسم عاشقی، تمرین زندگی طلبگی است.

وی ابراز داشت: در این دوره مسئولان با کمک اساتید و سرگروه ها، شما را با ماهیت حوزه و زندگی طلبگی آشنا می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: طلاب باید همه روزه در کلاس های رسم طلبگی، اخلاق طلبگی و حلقه انس که توسط سرگروه ها برگزار می شود شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حلقه انس در دوره رسم عاشقی گفت: طلاب جدید الورود می توانند هر سوالی را پیرامون آشنایی بیشتر با حوزه های علمیه در حلقه انس مطرح و به پاسخ خود برسند.

حجت الاسلام کشوری با اشاره به اهمین نظم در دوره گفت: یکی از تمرین های مهم در این دوره آشنایی با اهمیت نظم در زندگی طلبگی است.

وی خاطرنشان ساخت: یک طلبه موفق برای زندگی علمی و تهذیبی خود برنامه ریزی منظمی داشته و از زمان های خود به نحو احسن برای ارتقای سطح علمی و تهذیبی استفاده خواهد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در پایان گفت: طلاب جدید الورود باید از سرگروه خود در تمامی برنامه ها تبعیت کرده و نسبت به برنامه هایی که از سوی مسئولان دوره برای آنها قرار داده شده است، اهتمام بورزند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha