جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مبانی و راهبردهای آموزش‌های دینی در فضای مجازی، با برپایی نشستی علمی از سوی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در راستای سلسله پیش نشست‌های اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت‌شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی در ارتقاء آموزش‌های دینی، دومین نشست از این مجموعه برگزار خواهد شد.

موضوع دومین نشست مبانی و راهبردهای آموزش های دینی در فضای مجازی است که با حضور یکی از کارشناسان و مدرسان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

دومین نشست از این مجموعه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحمید حسینی در روز هفتم مردادماه در دانشگاه مجازی المصطفی(ص) برگزار می شود.

در این نشست که از ساعت ده با حضور جمعی از طلاب دانشگاه مجازی همچنین تعداد قابل توجهی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد، سخنران علمی نشست به تبیین مبانی آموزش دینی در فضای مجازی می پردازد.

اولین نشست از این مجموعه نیز روز گذشته ۳۱ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین جهانگیری از محققان حوزه علمیه برگزار شد.

اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت‌شناسی فضای مجازی در ارتقاء آموزش‌های دینی روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه سال جاری در شهر مقدس قم، برگزار می شود و فرصت برای ارسال مقالات نیز پایان شهریورماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه کنفرانس به آدرس hamayesh.miu.ac.ir/cyberspace ثبت نام و مقاله خود را از این طریق ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha