جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شست نمایندگان عتبات مقدس ایران، سوریه و عراق

حوزه/ کمیته برگزار کننده همایش عتبات مقدس از نزدیک شدن زمان برگزاری نشست نمایندگان عتبات مقدس ایران، سوریه و عراق خبر داد و گفت این نشست به زودی در کربلا برگزار می شود تا مقدمات اجرای بیانیه کربلا فراهم شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته برگزار کننده همایش عتبات مقدس از نزدیک شدن زمان برگزاری نشست نمایندگان عتبات مقدس ایران، سوریه و عراق خبر داد و گفت این نشست به زودی در کربلا برگزار می شود تا مقدمات اجرای بیانیه کربلا فراهم شود.

نمایندگان عتبات مقدس ایران، سوریه و عراق در همایش گذشته خود در ماه آوریل بیانیه ای صادر کردند که در آن بر اهمیت حمایت از زائران در و ارائه خدمات لازم به آنها تاکید شده بود.

سید افضل الشامی رئیس کمیته برگزار کننده این همایش گفت: نمایندگان عتبات مقدس در این همایش به بررسی و مناقشه بندهای بیانیه کربلا خواهند پرداخت تا زمینه حمایت قانونی لازم از زائران و اموال آنها فراهم شود.

وی افزود: نماینگان عتبات مقدس در این همایش همچنین به ارائه بحث های خود درباره حمایت از زائران می پردازند و در پایان نیز پیشنهادهای مورد اتفاق این همایش برای اجرا ارائه می شوند تا حقوق زائران در جریان زیارت بیش از پیش حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha