جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جمالی حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ دبیر سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی، از فراخوان آثار این کنگره و برگزاری آن در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران از آغاز بکار سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) خبر داد و گفت: این کنگره ویژه طلاب، فضلا و دانش آموختگان دانشگاهی استان بوشهر است.

دبیر سومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی(ره) افزود: افراد می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه حداکثر تا 10 آبان سال 1396 به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه این کنگره دارای سه دبیرخانه است، افزود: دو دبیرخانه در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان بوشهر و یک دبیرخانه در قم و دبیرخانه دیگری برای سایر استان‌ها برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.
وی تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث و درایه، فقیه و اصول، اخلاق و تربیت، فلسفه، کلام، منطق، ادبیات عرب، تاریخ اسلام و تشیع، علوم انسانی(مرتبط با حوزه دین)، زندگی نامه علمای استان بوشهر و احیای آثار علمی ایشان، اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال، علامه بلادی بوشهری(ره)، حوزه علمیه انقلابی را از جمله محورهای آثار این کنگره عنوان کرد.

حجت الاسلام جمالی زمان برگزاری این کنگره را آذر ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: این کنگره همانند دو کنگره نخست در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر با حضور طلاب و فضلا برگزار خواهد شد.

طلبه‌های بوشهری در هر استانی از کشور که مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه های کنگره و یا به آدرس ایمیل info@beladi-jashnvareh.ir ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha