شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه کتاب حوزوی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان از مهلت پیش ثبت نام سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی، تا ۱۵ مرداد ماه خبرداد.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام این خبر، گفت: سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی 4 تا 9 شهریور ماه به مدت 6 روز برگزار می شود و انتشارات متقاضی حضور در این نمایشگاه، تا 15 مرداد برای پیش ثبت نام مهلت دارند.
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان خاطرنشان‌کرد: این معاونت با شعار حوزه انقلابی، اندیشه و عمل، برای تامین کتاب‌های درسی، کمک درسی، آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی مورد نیاز اساتید و طلاب خواهر و برادر و همچنین تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه به منابع علمی، نسبت به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی اقدام می‌کند.
وی با اشاره به مزایای شرکت در این نمایشگاه، بیان کرد: تحویل غرفه رایگان، حمایت از تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه و توزیع بن خرید، ارائه تجهیزات نمایشگاهی، تبلیغات سمعی و بصری و اطلاع رسانی از امتیازات و خدمات ارائه شده به غرفه داران خواهد بود.
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان با بیان این که اعتبار مجوز انتشارات تا شهریور 96 یکی از الزامات حضور در نمایشگاه است، افزود: مجوز نمایندگی، اعلام لیست کتب قابل عرضه در فایل اکسل، انتشار حداقل 30 عنوان نشر حوزوی و حضور در نمایشگاه با حداقل 50 عنوان حوزوی و ... از شرایط اولیه پیش ثبت نام است.
حجت الاسلام اسفندیاری از همه ناشران و نمایندگان کتاب های حوزوی و مطالعاتی حوزه دعوت کرد برای پیش ثبت نام، طبق دستورالعمل برگزاری نمایشگاه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.
معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در پایان یادآورشد: متقاضیان حضور در این نمایشکاه برای ارسال مدارک و کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 32008136-051 تماس بگیرند.
انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha