جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بزرگترین مشکل در مدرسه علمیه اسلام آبادغرب، وجود فضای نامطلوب برای تدریس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدطه مهری، امام جمعه جدید اسلام آبادغرب شامگاه امروز با مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان، اساتید، طلاب و روحانیان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، امام جمعه جدید شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یکی از ویژگی های بارز طلاب این است که باید اهل تحقیق و علم بوده و علوم خود را همیشه به روز کنند.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه مردم در جامعه اسلامی نیازمند طلاب و روحانیان مجرب و با علم هستند، گفت: طلبه باید با تقوا و اهل رعایت باشد.

امام جمعه اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به اینکه طلاب برای آینده نظام معنوی کشور باید در فراگیری دروس تلاشی دو چندان داشته باشند، افزود: جوانی موقعیت خوبی می باشد و شما طلاب باید افتخار کنید و اینکه در حوزه درس می خوانید را از عنایات خداوند منان بدانید.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب نیز گزارشی از وضعیت این مدرسه علمیه ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه طلاب این مدرسه علمیه از طلاب متعهد، ولایتمدار و با علم هستند؛ ولی برخی از کمبودها و مشکلات مسیر تحصیل این جوانان را با مصائبی روبرو کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب افزود: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان دارای 90 طلبه از پایه اول تا پایه ششم است.

این کارشناس حوزوی به برخی از مشکلات این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: بزرگترین مشکل در مدرسه علمیه اسلام آبادغرب، وجود فضای نامطلوب مدرسه برای تدریس و آموزش است.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب تنها دارای ۸ حجره با ظرفیت ۹۰ طلبه است که از سال گذشته متاسفانه با این مشکل کمبود جا مواجه هستیم؛ لذا از مدیریت محترم حوزه علمیه استان کرمانشاه درخواست داریم که این مشکلات را حل نمایند تا زمینه تحصیل و تربیت طلاب متعهد بیشتر از پیش مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha