پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیرضا رحیمی-معاون پژوهش ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش

حوزه/ رحیمی با اشاره به ضرورت توجه به تربیت دینی دانش آموزان، گفت:حوزه علمیّه اولین دستگاهی است که برای تحقق سند تحول بنیادین به کمک آموزش و پرورش آمده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، علیرضا رحیمی در نشست معاونین پژوهش و برنامه ریزی استان های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، نحوه تدوین و تصویب تفاهم نامه بین استان ها و دبیرخانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را  تشریح کرد.

 معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد یک مجموعه بین دستگاهی یعنی حوزه های علمیّه و وزرارت آموزش و پرورش می باشد، تأکید کرد: برنامه سالانه کمیته های استانی باید پس از تدوین، توسط اعضای کمیته همکاری استان تصویب و به امضای نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان برسد.

 وی ادامه داد: با توجّه به اینکه امسال دومین سال تدوین برنامه توسط کمیته استان ها و اولین سال تدوین برنامه برای شهرستان ها و مناطق است؛ امیدواریم تا پایان مرداد ماه برنامه سالانه استان ها به دبیرخانه ستاد و برنامه شهرستان ها و مناطق به دبیرخانه کمیته استان رسیده باشد.

رحیمی در پایان، با اشاره به اینکه حوزه علمیّه اولین دستگاهی است که در تحقق سند تحول بنیادین به کمک آموزش و پرورش آمده است؛ گفت: امیدواریم آموزش و پرورش زمینه بهره مندی از ظرفیت های حوزه را بیش از پیش فراهم نماید تا حوزه به دنبال ایجاد ظرفیّت های جدید برای تاثیر گذاری در گستره آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha