شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب با بیان اینکه ۳۵۰ هزار مراسم و جشن ویژه دهه کرامت از امشب در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: این جشن‌ها به منظور معرفی اهل بیت(ع) به ویژه شخصیت برجسته دهه کرامت تا پایان این دهه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها که در سالن محراب انجام شد،‌ با اشاره به اینکه امسال نسبت به استمرار برنامه‌های دهه کرامت اهتمام جدی وجود دارد، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های دهه کرامت دستگاه‌های دولتی و نهادهای غیر دولتی به ویژه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه مشارکت مطلوبی دارند.

وی از فعالیت کارگروه محتوایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در قم یاد کرد و افزود: این کارگروه با نظر تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

دبیر شورای عالی ستاد کانون‌های مساجد کشور با تاکید بر اینکه وحدت میان شیعه و سنی به عنوان یکی از برنامه‌های محور دهه کرامت امسال دنبال می‌شود، گفت: برنام‌های دهه کرامت با همدلی و وحدت مثال‌زدنی در حال اجراست چرا که در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه 350 هزار مراسم و جشن ویژه دهه کرامت از امشب در سراسر کشور آغاز می‌شود، مطرح کرد: این جشن‌ها به منظور معرفی اهل بیت(ع) به ویژه شخصیت برجسته دهه کرامت تا پایان این دهه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی با اشاره به اینکه امسال به صورت ویژه به مردمی بودن برنامه‌های دهه کرامت توجه شده است، عنوان کرد: ظرفیت‌های مردمی از جمله کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، موسسه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های فرهنگی مردمی را شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم در دهه کرامت امسال به صورت ساماندهی شده فعالیت‌های مردمی را دنبال کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha