سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: در‌ کارگاه تبلیغاتی شاد باشیم ۷۰ نفر از هنرمندان مطرح کشور ۳۰۰ اثر فاخر را با درنظر گرفتن شعار محوری دهه کرامت تولید کردند که این آثار در شهرهای تهران و قم مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه نهادینه کردن شادی و نشاط و مردمی کردن دهه کرامت امسال به صورت ویژه در دهه کرامت دنبال شده است، اظهار کرد: امسال شعار دهه کرامت «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» انتخاب شده است تا بتوانیم در این راستا برنامه‌های عملی خود را دنبال کنیم.

وی از تشکیل کارگاه تبلیغاتی «شاد باشیم» همزمان با 14 تا 17 تیرماه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: در این کارگاه 70 نفر از هنرمندان مطرح کشور 300 اثر فاخر را با درنظر گرفتن شعار محوری دهه کرامت تولید کردند و به لطف خداوند متعال این آثار در شهرهای تهران و قم مورد استفاده قرار گرفته است که امیدواریم این اکران در دیگر شهرهای کشور نیز دنبال شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه نخستین جشنواره مردمی کرامت با محوریت‌ امام رضا، حضرت معصومه و  حضرت شاهچراغ علیهم السلام و شعار محوری دهه کرامت دنبال می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت فعالیت‌های مردمی برگزاری برنامه‌های هنری و فرهنگی را ساماندهی می‌کند.

وی با بیان اینکه از امروز ثبت‌نام در جشنواره مردمی کرامت آغاز می‌شود، عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام تا 13 مردادماه ادامه دارد و افراد تا 31 مردادماه می‌توانند گزارش‌های خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی فعالان مردمی دهه کرامت کشور در قم اظهار کرد: در این مراسم که همزمان با دهه ولایت برگزار می‌شود از افراد برتر جشنواره مردمی کرامت با اهدای هدایای نفیس تقدیر می‌شود.

وی از برگزاری کمپین «شاد باشیم» با محوریت دلشاد کردن محرومان و مستضعفان یاد کرد و گفت: مردم در هر جایگاهی می‌توانند در راستای تهیه جهیزیه برای نیازمندان، حمایت از بیماران، اعزام گروه‌های جهادی و میزانی از زائر اولی ها در قم و مشهد مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha