چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام  صفر فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه همکاری مطلوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت وجود دارد، گفت:‌ امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برنامه‌های دهه کرامت را به شیوه مطلوبی انعکاس دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) که در سالن محراب انجام شد،‌ با اشاره به اینکه مراسمات مختلفی در دهه کرامت در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و حرم ایشان خاستگاه انقلاب اسلامی است.

وی از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای 80 عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی یاد کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت مجموعه‌های مردمی نهاد و دولتی بتوانیم این برنامه‌ها را به شیوه مطلوب اجرا کنیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با بیان اینکه استقبال از کاروان خادمان آستان‌های مقدس شاهچراغ و امام رضا علیه‌الاسلام عصر امروز انجام می‌شود، تصریح کرد: ویژه مراسم شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و تعویض پرچم حرم مطهر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با صبح روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر از تولیت‌های امکان‌های مقدس جهان اسلام و شخصیت‌های مختلف ملی و استانی میزبانی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به اعزام کاروان‌های سفیران کریمه به 10 استان مختلف کشور عنوان کرد: این افراد به هشت کشور نیز اعزام می‌شوند و برنامه‌های مذهبی دهه کرامت را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه روز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان روز میلاد دختر نمونه آل‌الله مطرح است، مطرح کرد: همایش‌های ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون برگزار می‌شود تا بتوانیم بانوی کریمه اهل بیت(ع) را به عنوان یک اسوه و الگو به دختران و بانوان معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام فلاحی از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها در میدان آستان یاد کرد و افزود: در این جشن فرهنگ‌سازی می‌کنیم تا بتوانیم در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم؛ طرح کمپین شاد باشیم نیز امسال با رویکرد فعالیت‌های مردمی در راستای حمایت از نیازمندا دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری مطلوبی میان دستگاه‌های اجرایی استان قم در راستای اجرای برنامه‌های دهه کرامت وجود دارد، عنوان کرد:‌ امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برنامه‌های دهه کرامت را به شیوه مطلوبی انعکاس دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha