جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تعویض پرچم حرم مطهر حضرت معصومه (س)

حوزه/ رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: بی شک اگر ما بخواهیم در زمینه ولایتمداری و بصیرت افزایی در جامعه کار کنیم یکی از بهترین الگوها، حضرت معصومه (س) است.

حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت بانوی کرامت اظهار داشت: ما باید به تاسی از حضرت معصومه(س) در جهت ولایتمداری و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی گام برداریم و در این راه از سختی ها و ناملایمتی ها واهمه ای نداشته باشیم چه آن که در نهایت خدای متعال گره گشا و عزت دهنده است.

وی افزود: از سویی به تعبیر امام عسکری(ع) هر کسی از شیعیان و محبان وظیفه دارد که طوری زندگی کند که در نهایت مایه زینت اهل بیت(ع) باشد و نه خدای ناکرده وصله ناجوری باشد برای دین و مکتب اهل بیت(ع).

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی همچنین ادامه داد: باید توجه داشت که همه حضرات معصومین(ع) و امامزادگان واجب التعظیم دارای مقام رفیع کرامت و خصایص برتر هستند منتهای مراتب حضرت فاطمه معصومه (س) را به این جهت بانوی کرامت گفته اند که ایشان در طول زندگی نورانی خویش منشا تحولات کریمانه ای بوده و بعد از حیاتشان نیز همواره محبان را مورد عنایت و کرامت خاص خویش قرار داده و می دهند.

وی همچنین بیان داشت: برشمردن فضایل و کرامات حضرت معصومه(س) برای آن است که ما نیز خود را در حد توان شبیه به این انوار الهی نموده و به این طریق ره توشه ای مناسب برای سعادت دنیوی و اُخروی خود فراهم کنیم تا ان شاءالله زمینه ای مهیا شود که در روز قیامت نیز مورد شفاعت این بزرگواران قرار بگیریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha