شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه

حوزه/ مشاور مدیر حوزه های علمیه گفت: آیت الله اعرافی بر لزوم فعالیت هماهنگ و چابک و هدفمند مراکز حوزوی تاکید دارد و ادغامات و هم پوشانی های خاصی را اجرا کردیم که هدف کلی آنها توسعه و تسریع فعالیت های حوزه در جهت اجرای ماموریت های خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عباس علم الهدی مسئول امور حوزه مدیریت عصر امروز در اختتامیه در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه که در قم برگزار شدگفت: اصلاح ساختار سازمانی حوزه مدیریت از جمله برنامه های این واحد در مدت فعالیت اخیر این مرکز بوده است.

مشاور  و مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور افزود: آیت الله اعرافی بر لزوم فعالیت هماهنگ و چابک و هدفمند مراکز حوزوی تاکید دارد و  ادغامات و هم پوشانی های خاصی را اجرا کردیم که هدف کلی آنها توسعه و تسریع فعالیت های حوزه در جهت اجرای ماموریت های خود است.

وی گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد انسجام خاصی در امور حوزه مدیریت بوده ایم و در عرصه اختصاصی امور مرتبط به مدیر نیز تسریع انجام شده است؛ در این زمینه دستورالعمل هایی نیز تایید و ابلاغ شده است.

مشاور مدیر حوزه های علمیه یادآورشد: تنظیم اولویت هایی مد نظر مدیریت حوزه از دیگر طرح هایی بود که در این مرکز انجام شد؛ 530 عنوان اولویت بخش های مختلف نیز در این زمینه مطرح و پیگری شد.

علم الهدی تصریح کرد: تدوین دستورالعمل در خصوص امر پذیرش و اطلاع رسانی حوزه های علمیه در این بخش از جمله طرح هایی بود که در این مدت انجام شد.

وی گفت: تنظیم گزارشات مدیریتی، همکاری با دفتر نظارت و برنامه ریزی در جهت ماموریت های مرتبط، سامان دهی امور نظارت و بازرسی های ویژه از دیگر فعالیت های این بخش بوده است.

علم الهدی اظهارکرد: استقرار سازمانی ساختار مدیریت، تدوین تقویم مناسبت های مذهبی و حوزه ای و ملی متناسب با سال تحصیلی از دیگر فعالیت این واحد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha