جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: آینده تشیع به دست فعالان و مدیران و اساتید و فضلای حوزه است و اگر قرار باشد در عالم تشیع توفیقی انجام شود، باید این اتفاق در داخل و عرصه بین الملل در این بخش رخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ربانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه مدیران استانی و ستادی حوزه های علمیه کشور که  در قم برگزار شدگفت: یکی از بالاترین خدمات حوزه، امر تعلیم و تربیت علما و فضلا است و خدمات به فعالان این عرصه توفیق بزرگی داده است.

وی افزود: آینده تشیع به دست فعالان و مدیران و اساتید و فضلای حوزه است و اگر قرار باشد در عالم تشیع توفیقی انجام شود، باید این اتفاق در داخل و عرصه بین الملل در این بخش رخ دهد.

رئیس  مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان کرد: با حضور آیت الله اعرافی در مدیریت حوزه، امید بسیاری به تحقق این اهداف بلند ایجاد شده است و این اهداف نیز با یک همت بلند از سوی کلیه جامعه روحانیت محقق خواهد شد.

وی گفت: مرکز خدمات حوزه در تلاش است، خدمات خود را متناسب با اهداف و ماموریت ها و رسالت های حوزه، هدفمند کند و در این زمینه تلاش هایی را نیز انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهارکرد: این مرکز چهار بخش حوزوی را پوشش حمایتی می کند که شامل: حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران، طلاب غیر ایرانی از جمله اهل سنت و ائمه جماعاتی که به شکل رسمی تحت پوشش مرکز مدیریت نیستند، می باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان کرد: خدمت رسانی مناسب، جزو وظایف ذاتی مرکز خدمات است که به حمدالله با عنایت آیت الله اعرافی شورای هماهنگی در قم تشکیل شده است که امیدواریم این فضا در استان ها نیز شکل گیرد؛ اعتقاد ما این است که در یک فضای همراهی و همدلی این خدمت به حوزه انجام شود.

وی گفت: اگر همه هم و غم و تلاش همه ما به این ماموریت ها منعطف شود باز مشخص نیست که به این ماموریت به شکل کامل عمل کنیم، پس حداقل باید در این مسیر همدل و همراه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha