سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ اختتامیه اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه

حوزه/ مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه کشور عصر امروزدر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌هشتمین اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه استانی با مدیران ستادی، عصر امروز با حضور مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور و معاونان و مدیران تابعه حوزه در قم برگزار شد.

در این مراسم که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه واقع در  جمکران برگزار شد، پس از دو روز فعالیت علمی و برگزاری کمیسیون های تخصصی با استماع نظرات معاونین و مدیران حوزه، شرح وظایف حوزه ها تشریح شد.

در این برنامه که روز گذشته آغاز شد، مدیر حوزه و معاونان و مدیران مراکز حوزوی به ذکر فعالیت ها و دستاوردهای جدید مدیریتی در بخش های علمی و آموزشی و پژوهشی و تربیتی و...پرداختند.

پس از آن مدیران حوزه های علمیه در کمیسیون های چهارگانه شرکت کرده و به ذکر مباحثی پیرامون چگونگی شکل گیری فعالیت های آموزشی در شکل جدید و همچنین منابع پایدار و قوانین آیین نامه های حوزوی به بحث و گفتگو پرداختند.

مراسم پایانی این اجلاسیه نیز  با حضور آیت الله اعرافی، آیت الله حسینی بوشهری و مدیران مراکز تخصصی و  و معاونین مرکز مدیریت حوزه برگزار شد و در پایان نیز آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به جمع بندی مباحث مطروحه و مصوبات این اجلاسیه پرداخت.

در پایان این مراسم نیز پس از تجلیل از مدیران چهار حوزه علمیه استانی، چهار مدیر جدید نیز معارفه شدند و پس از آن نیز آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت کاربست نظرات و مصوبات و پیشنهادات این اجلاسیه بر لزوم اجرای این طرح ها به منظور توسعه روز افزون حوزه های علمیه استانی تاکید کرد.

این اجلاسیه در نهایت با قرائت دعای فرج حضرت ولی عصر(عج) پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha