جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زیر سایه خورشید

حوزه/ دبیر ستاد جشن های «زیر سایه خورشید» استان بوشهر از اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و گفت: جشن های زیر سایه خورشید در بیش از ۳۶ کشور جهان برگزار می شود و فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی به جای جای دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر اکبر قائدی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن «زیر سایه خورشید» در سراسر استان بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت جشن های «زیر سایه خورشید» در سراسر استان از 6 الی 14 مرداد ماه برگزار می شود.

دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: امسال تعداد چهار خادم رضوی و دو مبلغ از آستان قدس رضوی به استان بوشهر اعزام می شوند و در قالب دو تیم به همه شهرستان های استان اعزام و برنامه های مردمی و جشن زیر سایه خورشید با حضور آنان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بیش از 250 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: دیدار خادمین حرم امام رضا(ع) با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در تمامی شهرستان های استان، سر زدن به روستاهای محروم، عیادت از بیماران، دیدار با ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر از مهمترین برنامه های فرهنگی ستاد زیر سایه خورشید در استان بوشهر است.

قائدی  ادامه داد: از امسال با راه اندازی دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در استان بوشهر ستاد زیر سایه خورشید استان زیر نظر این دفتر فعالیت خود را انجام می دهد.

دبیر کمیته فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر از برنامه های فرهنگی زیر سایه خورشید به عنوان بمب فرهنگی مثبت در استان و کشور یاد کرد و ابراز داشت: جشن های زیر سایه خورشید در بیش از 36 کشور جهان برگزار می شود و فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی به جای جای دنیا است.

دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر از برگزاری مراسم زیر سایه خورشید در شهر بوشهر خبر داد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا طباطبایی و با مولودی خوانی دو مداح اهل بیت(ع) رازقی پور و میثم بهرامی، پنجشنبه همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در مصلی بوشهر برگزار می شود.

قائدی خواستار حمایت رسانه ها در پوشش هرچه بهتر برنامه های زیر سایه خورشید شد و گفت: دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید فرصتی برای برای اشاعه فرهنگ رضوی است از این رو مستند سازان و رسانه های نقش موثری در ترویج این فرهنگ دارند که امید داریم امسال توجه بیشتری به این مراسمات شود.

وی افزود: مستندسازان و خبرنگاران جهت همراهی با کاروان زیر سایه خورشید می توانند با شماره 09179729664 تماس حاصل نمایند.

یاد آور می شود؛ ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر با توجه به برگزاری برنامه‌های جذاب و با کیفیت، در بین 31 استان و 23 کشور در مدت 2 سال رتبه نخست را کسب کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha