پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش خواهران

حوزه/ گردهمایی توجیهی ، آموزشی مربیان خواهر سراسر کشور به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با حضور ۶۰۰ نفر، از ۵ مردادماه در مشهد آغاز می شود.

حجت الاسلام صادق کفیل، معاون  فرهنگی و آموزشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد گفت: این برنامه با هدف انتقال تجربیات در عرصه تبلیغ معارف مهدویت ویژه بانوان مبلغی است که در نهادهای آموزشی، حوزوی، آموزش و پرورش و دانشگاهی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه بنیادفرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) چهارهزار فارغ التحصیل معارف مهدویت  خواهر و برادر در سراسر کشور دارد، افزود: در این گردهمایی 600 نفر از بانوان فعال به مدت سه روز با حضور در کارگاه های آموزشی مختلف به مهارت های تبلیغی خود در عرصه مهدویت می افزایند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره آموزشی گفت: مدیر بنیاد مهدویت کشور در افتتاحیه و سردار رحیم صفوی در اختتامیه سخنرانی خواهند کرد و در هر دو مراسم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، موسس این نهاد به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

وی درباره جلسات آموزشی این دوره گفت: سواد رسانه ای، انتظار کاربردی، جریان های انحرافی ، غرب ، روانشناسی کودک و نوجوان از جمله عنوان های آموزشی در این سه روز خواهد بود.

گفتنی است گردهمایی توجیهی ، آموزشی خواهران مربی معارف مهدویت سراسر کشور روز پنج شنبه 5 مردادماه سال جاری به مدت سه روز در محل اردوگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می گردد .

 

 انتهای پیام/313/24

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha