جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از اجرای «طرح تبلیغی طبیب دوار»، همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسنزاده، با اعلام این خبر گفت: در ایام دهه کرامت برنامههای متعدد فرهنگی در قالبهای مختلف در حرم مطهر رضوی برگزار میشود تا عموم زائران حداکثر بهره را از حضور در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) ببرند.

وی ادامه داد: اداره پاسخگویی نیز سعی کرده در برنامههای پرسمان دینی، حلقه معرفت، نشست تخصصی، رویش فرهنگ و پاسخگویی تخصصی، منظومهای از فعالیتهای فرهنگی را برای زائران ارائه دهد.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: یکی از برنامههای اداره پاسخگویی که در دهه کرامت امسال برای اولینبار آغاز شده، طرح تبلیغی«طبیب دوار» است، در این طرح در طول شبانه روز بیش از 40 نفر از اساتید این اداره در صحنها و رواقها با زائران به بحث و گفت‌وگو نشسته و در زمینههای مختلف دینی، شرعی و مشاورهپاسخگوی مردم هستند.

وی درباره علت برگزاری این طرح عنوان کرد: برخی از افراد گاهی خجالت میکشند که به مراکز و دفاتر پاسخگویی مراجعه کنند و سوالشان را بپرسند یا اینکه یک نوع یأس و ناامیدی در وجودشان وجود دارد، لذا  با اجرای این طرح و ارتباط تبلیغی چهره به چهرهای که حاصل می شود، به راحتی میتوانند مشکلات و سوالات خود را مطرح و به پاسخ آن دست یابند.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، اوج فعالیت مبلغان طرح «طبیب دوار» را از ساعت 18 تا 23 اعلام و اظهار کرد: ‎این طرح تا پایان دهه کرامتبرگزار میشود و در صورت مفید بودن، تا پایان تابستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha