جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امامزادگان مدفون در شهر مقدس قم، مدرسه های بزرگ انسان سازی هستند و معلم این مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در آیین رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تبریک میلاد بانوی کرامت و آغاز دهه کرامت، درجمع خبرنگاران گفت: حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امامزادگان مدفون در شهر مقدس قم، مدرسه های بزرگ انسان سازی هستند و معلم این مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: همه ما در محضر معلم بزرگی هستیم، لذا دانش پژوهان و طالبان علم و طالبان راه بندگی و سبک زندگی در این مکان مقدس جمع شده اند و در طی سال های زیادی در کلاس درس معصومیه طلب علم و معرفت می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هر چه این اماکن مقدس رونق بیشتری داشته باشند آثار و برکات آن نیز در جامعه بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با اشاره با بنای مسجد اعظم اظهار داشت: خداوند رحمت کند حضرت آیت الله العظمی بروجردی را که خشت، خشت این مسجد را با اخلاص بنا گذاشت و همجواری مسجد اعظم و حرم مطهر، هم فضای معنوی و نورانی وهم فضای درس آموزی را ایجاد کرده است.

تولیت حرم امام رضا علیه السلام گفت: از آنروزی که مرحوم آیت الله بروجردی بنای مسجد اعظم را گذاشت، هرچه زمان می گذرد جلوه این کار بیشتر روشن می شود و انگار همین دیروز بود که این مسجد ساخته شده و این یعنی اخلاص و هر کاری در آن اخلاص باشد برکت آن نیز بیشتر خواهد شد و امیدواریم حرم های اهل بیت(ع) برای جامعه روز به روز درس آموزتر شود.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha