جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجه الاسلام همایی تهذیب فارس

حوزه / طلبگی مسیر و سلوک بهترین بندگان خدا در تاریخ یعنی انبیا است و طلاب باید به پاس قرارگرفتن در این مسیر شکرگزار این نعمت الهی باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام  میثم همایی در مراسم آغاز دوره میثاق طلبگی طلاب جدید حوزه علمیه فارس، اظهار داشت : این دوره به مدت سه هفته با شرکت طلاب جدیدالورد مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی، به میزبانی مدرسه علمیه مولی الموحدین (ع) شیراز برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس ادامه داد: در این دوره 600نفر از متقاضیان ورود به مدارس علمیه استان با بایسته های طلبگی آشنا خواهند شد و  در پایان، داوطلبان مورد ارزیابی های مختلف قرار خواهند گرفت تا بعد از تایید صلاحیت، به مدارس علمیه استان جهت ادامه مراحل تثبیتی آموزشی معرفی شوند.

راه طلبگی مسیر و سلوک بهترین بندگان خدا

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز نیز در این مراسم گفت: راه طلبگی مسیر و سلوک بهترین بندگان خدا در تاریخ یعنی انبیا است و طلاب باید به پاس قرارگرفتن در این مسیر شکرگزار این نعمت الهی باشند.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به مسئولیت سنگین طلاب افزود: مردم طلاب را منتسب به دین می دانند، لذا باید مراقب رفتار خود باشند و دیگران را به حضور در حوزه های علمیه تشویق کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha