جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ویژه برنامه های دهه کرامت در خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام اریکه، از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسب دهه کرامت در خوزستان خبرداد و گفت: ۱۸ خادم از ابتدای ماه ذی‌القعده به مدت ۱۰ روز در نقاط مختلف خوزستان اصلی‌ترین برنامه ایام دهه کرامت در خوزستان را برگزار می کنند.

حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان، اظهارداشت: در سال جاری با عنایت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و خانم فاطمه معصومه(س) بیش از ۳۰۰ برنامه در ۷ شهرستان و ۱۳ منطقه حاشیه‌ای اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور خدام آستان قدس رضوی در خوزستان، افزود: ۱۸ خادم از ابتدای ماه ذی‌القعده به مدت ۱۰ روز در نقاط مختلف خوزستان اصلی‌ترین برنامه ایام دهه کرامت در خوزستان را برگزار می کنند.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، عناوین برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان را مورد توجه قرار داد و اعلام کرد: برگزاری جشن‌ ویژه زوج‌های جوان، بازدید از خانه سالمندان، زندان، عیادت بیماران، برگزاری جشن‌های اختصاصی ویژه خواهران، کودکان و نوجوانان، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین ائمه جمعه و جماعات کلان‌شهر اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان و.... عناوین برخی از ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در خوزستان است.

حجت الاسلام اریکه، در پایان با بیان اینکه شعار ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت خوزستان، «نهضت خدمت‌رسانی به محرومین از سیره امام رضا(ع)»  است، اظهارداشت: با توجه به شعار سال جاری، کمپینی تحت عنوان «جمع‌آوری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان» راه‌اندازی شده تا إن شاءالله بتوانیم آن دسته از جوانانی که در انجام امر مقدس ازدواج دچار مشکل هستند را یاری نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha