پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فاضلیان

حوزه/ تولیت مدارس علمیه شهر ملایر گفت: علما همانند انبیا الهی، انسان ها را از شبکه های ابلیسی نجات می دهند، و اگر آنان در روی زمین نبودند مردم مرتد می شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سیدرضا فاضلیان، ظهر امروز در جمع طلاب جدید الورود شرکت کننده در دوره «رسم عاشقی»، گفت:   1109 سال از غیبت امام زمان(عج) می گذرد و از آن زمان تاکنون علما دین اسلام را زنده نگه داشته اند.

وی در ادامه افزود: علما و روحانیان چراغ راه مردم هستند و مردم را به راه الهی راهنمایی می کنند و مردم را از خطر ها منع می کنند و با ادله مستحکم جلوی دشمنان اسلام می ایستند.

تولیت مدارس علمیه شهر ملایر ادامه داد: علما همانند انبیا الهی، انسان ها را از شبکه های ابلیسی نجات می دهند، و اگر آنان در روی زمین نبودند مردم مرتد می شدند.

آیت الله فاضلیان ادامه داد: علما مردم را از شک به یقین، از کبر به تواضع، از ریا به اخلاص، از دشمنی به خیرخواهی، از رغبت به دنیا به سوی زهد دعوت می کنند.

وی خطاب به طلاب جدید گفت:  حالا که در راه طلبگی قدم گذاشته اید با نیت مخلصانه آن را ادامه دهید، در مرحله نخست به خود سازی بپردازید و سپس  در راستای ساختن جامعه فعالیت کنید.  از حالا که اول راه هستید با اخلاص عمل کنید، اگر یاد می گیرید ، یاد می دهید و یا هر عملی را انجام می دهید برای خدا باشد، از فرصت ها به خوبی استفاده کنید و اعمالی همچون نماز شب، تلاوت قرآن و نماز اول وقت غافل نشوید.

تولیت مدارس علمیه شهر ملایر در پایان با اشاره به اهمیت ولایت اهل بیت(ع) گفت: ما تا زمانی که در راه و ولایت اهل بیت(ع) بوده، داخل بهشت هستیم مگر اینکه با افعالمان بخواهیم از این بهشت خارج شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha