شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمد جعفر افسای مدیر خزانه حرم

حوزه/ مدیر خزانه آستان مقدس بانوی کرامت گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها درگاه اینترنتی ویژه پرداخت نذورات به حرم کریمه اهل بیت(ع) در سایت بانک ملت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد جعفر افسای با اشاره به اینکه از وب سایت بانک ملی در سایت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برای پرداخت نذر استفاده شده است، اظهار کرد: مسئولان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در تلاش هستند تا افراد در هر نقطه‌یی از دنیا بتوانند با استفاده از امن‌ترین بسترها و راحت‌ترین روش‌ها نذورات خود را به حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌توانند نرم افزارهای مشخصی را در تلفن‌های همراه خود نصب و با استفاده از اینترنت همراه، نذورات خود را پرداخت کنند.

مدیر خزانه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: ظهر امروز همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها درگاه اینترنتی ویژه پرداخت نذورات به حرم کریمه اهل بیت(ع) در سایت بانک ملت آغاز به کار کرد که افراد می‌توانند محل هزینه نذورات خود را در این درگاه مشخص کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد درگاه اینترنتی برای پرداخت نذورات به حرم کریمه اهل بیت(ع) در برخی دیگر از بانک‌های مطرح دنبال می‌شود، عنوان کرد: افراد اکنون می‌توانند با داشتن مشخصات کامل کارت شتاب خود به پرداخت نذورات اقدام کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha