شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام المهدی(عج) اهواز، با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز، گفت: هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) جشن بزرگ امام رضا(ع) با حضور جمعی از خدام آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هلالی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام المهدی(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در یکی از مناطق حاشیه‌ای اهواز، بیان داشت: هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) جشن بزرگ امام رضا(ع) با حضور جمعی از خدام آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین استقبال از خدام رضوی در دو منطقه شیبان و علی‌آباد صورت می‌گیرد، گفت: پس از ورود کاروان خدام رضوی به این دو مناطق، دیدارهایی با برخی خانواده شهدا و همچنین عیادت از بیماران انجام خواهد شد.

حجت الاسلام هلالی، مکان برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی‌ها را در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اعلام کرد و افزود: طبق روال هرساله و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، إن شاءالله این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم دلداده خاندان مکرم اهل‌بیت(ع) اجرا می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام المهدی(عج) اهواز، با بیان اینکه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این‌گونه مراسم‌ها، ضربه سنگینی به تهاجمات فکری-اعتقادی دشمنان است، اظهارداشت: فرق ضاله در مناطق حاشیه‌ای اهواز تلاش زیادی برای خدشه در اعتقادات مردم می‌کند اما خوشبختانه با برگزاری مراسمات اعیاد و شهادت ائمه اطهار(ع) توطئه‌های آنان تا کنون ناکام مانده است.

وی در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در جشن بزرگ امام مهربانی‌ها، گفت: ویژه‌برنامه‌های بسیار خوبی همچون به اهتزاز درآوردن پرچم زیبای حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) میان مردم و مولودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت(ع) در جشن امام مهربانی‌ها اجرا می‌شود، از عموم مردم منطقه زرگان اهواز دعوت به عمل می‌آوریم تا حضور به هم رسانده و در این رویداد معنوی شرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha