جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهرک‌نشینان اسرائیلی خانه فلسطینی در الخلیل را وحشیانه اشغال کردند

حوزه/ نزدیک به ۵۰ شهرک‌نشین صهیونیستی با ادعای مالکیت به یک منزل مسکونی سه طبقه در شهر الخلیل یورش برده و با تهدید اعضای خانواده، این ملک را به اشغال درآوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews، بعد از ظهر روز گذشته ده‌ها شهرک نشین اسرائیلی به خانه یک فلسطینی در نزدیک مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی یورش برده و موقتا این منزل را به اشغال خودشان دربیاورند.

از زمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ساخت شهرک‌های غیرقانونی را در سرزمین‌های اشغالی ترغیب کرد، ساکنان این منزل با نام خانواده ابورجب، برای حفظ خانه شان مجبور شدند با شهرک‌نشینان اسرائیلی درگیر شوند. درحالی که هنوز حتی دادگاه اسرائیل اجازه ایجاد شهرک‌های صهیونیستی را در این منطقه تایید نکرده است، شهرک‌نشینان اسرائیلی از شیوه‌های وحشیگرانه خاص خودشان برای اشغال منزل فلسطینیان بهره می‌برند.

این شهرک‌نشینان روز گذشته به یک خانه سه طبقه در شهر الخلیل حمله کرده و تا سقف منزل را به اشغال در آورده و نشانه‌ها و پرچم‌های اسرائیل را بر این ملک فلسطینی افروختند. به گزارش رسانه‌ها مهاجمان به خانه علی ابراهیم ابورجب و فرزندانش حمله کرده، خانواده را وحشیانه بیرون کرده و نظامیان نیز بدون اینکه دخالتی داشته باشند بیرون در منزل ایستادند. این منزل سه طبقه در نزدیکی بن بست نظامی ابو الرشید به سمت مسجد ابراهیمی و در قلب الخلیل واقع شده است.

حمزه ابورجب یکی از ساکنان این خانه گفت: بیش از 50 شهرک‌نشین به خانه ما حمله کرده و نظامیان اسرائیلی نیز در این حمله شهرک‌نشینان را همراهی می‌کردند. نظامیان اسرائیلی و گاردهای امنیتی جلوی خانه مستقر شده بودند و سرانجام به شهرک‌نشینان اجازه دادند به خانه حمله کنند. نظامیان به ملک یورش برده، اعضای منزل را مورد حمله و تهدید قرار داده، آن‌ها به ویژه کودکان را ترسانده و آنان را بیرون کردند.

* شهرک‌نشینان اسناد خانه را جعل کرده اند

شهرک‌نشینان مدعی شدند که خانه را از صاحبان آن خریدند اما به گفته فلسطینیان آنان اسناد خانه را جعل کرده و تلاش داشته‌اند این خانه را از صاحبان اصلی بدزدند.

هم‌اکنون نظامیان خانه را اشغال کرده و اجازه ورود خانواده فلسطینی را به منزل خودشان نمی‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha